بیانیه کانون سلامت شورای ائتلاف در سالروز شهادت سردار سلیمانی

کانون سلامت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سالروز شهادت سردار سلیمانی و همچنین در تقدیر از جامعه پزشکی غزه بیانیه ای را صادر کرد.

سرویس اخبار شانا - کانون سلامت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این بیانیه با تبریک و تسلیت شهادت تنی چند از فرماندهان گرانقدر جبهه مقاومت از مسئولین حماس، از صبر و مجاهدت برادران و خواهران نستوه جامعه پزشکی غزه تقدیر کردند.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم دی ماه یادآور شهادت بزرگمرد عرصه جهاد و شهادت و جبهه مقاومت، سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میباشد.

مردی که به معنای واقعی کلمه همه واژه های مقدس جهاد شهادت ،شجاعت ،مردانگی، ایستادگی مقاومت و عشق به مردم و سرباز بودن برای میهن را معنا کرد و با اخلاص خویش قلب همه انسانهای آزاده به خصوص مردم قهرمان پرور و اسطوره ساز ایران را تسخیر کرد.

در سالروز شهادت این اسطوره سربلند سرافراز یاد و نام او را گرامی میداریم و شهادت تنی چند از فرماندهان گرانقدر جبهه مقاومت از مسئولین حماس که، یادگاران شهید سلیمانی و نشانه آشکار زنده بودن و تداوم راه ایشان میباشند را تبریک و تسلیت عرض مینماییم و بر مردگان متحرک و بی تفاوت دنیای امروز که در اوج رخوت نظاره گر رذالت و وحشیگری رژیم سفاک و حیوانی صهیونیسم در کشتار کودکان و مردم بی گناه غزه هستند لعنت میفرستیم.

بدون شک امت اسلامی بی صبرانه منتظر دست قهار انتقام جبهه مقاومت هستند که نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و بیرون راندن آمریکا از منطقه مصداق نهایی آن می باشد.

بر صبر و مجاهدت برادران و خواهران نستوه و بزرگمان در جامعه پزشکی غزه سلام و درود میفرستیم و اعلام میداریم که به یادتان هستیم و ای کاش در کنارتان بودیم.

کد خبر 2174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha